Llista de recursos per crear un bloc a Blogger

jueves, 1 de noviembre de 2007

Per fi aconsegueixo entrar!: la g després de @ no apareixia malgrat jo la teclejava a l'usuari. Aquesta conclusió m'ha costat un treball de recerca més llarg que el propi treball que pretenia.
M'havia de passar a mi justament?

Anant per feina, he trencat el "súper bloc de gel": estic aclaparada per les possibilitats que observo. N'hi ha que utilitzen recursos molt atractius, però em resulta inevitable sentir-me més atreta pels que tracten continguts de biologia. Algunes webquest del bloc de l'xtec m'han semblat molt bones i utilitzables. N'he près nota.

2 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
IES D. Puigvert dijo...

Es ben cert que aquestes coses fan perdre molt de temps i de vegades la paciència.
Ho has aconseguit i m'alegra veure que trobes possibilitats interessants a això dels blocs.
Isabel Balaguer