Llista de recursos per crear un bloc a Blogger

domingo, 11 de noviembre de 2007

comentari activitat inicial "pom de bloc"

En primer lloc m'ha sorprès la quantitat de blogs que hi ha i m'he passat massa estona anant de l'un a l'altre (ja sabem que el temps quan et poses a internet és diferent del real!). Els blogs són molt diversos. M'interessaven, sobretot, els blogs d'aula i, n'hi ha alguns que m'han donat idees. Per exemple, el de "Matilde i el fantasma" per crear un blog on l'alumnat pengi els seus comentaris i recomanacions de lectures que llegeixin o els de l'alumnat d'Aula d'acollida "Jo sóc", "La meva casa", per a proposar activitats de redacció. També els que presenten fotografies i comentaris sobre sortides escolars. En els blogs de docents he vist que hi havia coses molt diverses, però algun blog com el d'Àngels Solà m'ha deixat penjada diverses vegades. En l'apartat Rams de flors, m'ha cridat l'atenció el d'una escola de Taradell "caçadors de paraules", blogs així donen idees per treballar amb l'alumnat.

1 comentario:

IES D. Puigvert dijo...

Celebro molt que, malgrat el temps invertit, pensis que no ha estat una "pèrdua" de temps, i que has vist propostes interessants que poden resultar útils.
Isabel